Mer svar

Susanne skrev lite fler frågor så jag ska svara som den schyssta kille jag är...

har erik verkligen flickvän?
(jag blir jättebesviken ifall han har det)


SVAR: Han säger själv: "flickvän och flickvän, det är mer en hobby".

har du/ni funderat på stand-up?

SVAR: Japp, massor av gånger! Men jag vågar inte. Jag tror självklart att jag skulle vara jättebra på det och tills jag provar kan inte motsatsen bevisas...


skrev ni matrialet till "erik & mackan" själv med lite hjälp eller skrev andra åt er?
(& ni fick glänsa av framgången ;) )

SVAR: Vi skrev själva och vi fick hjälp. Men det mesta är improviserat.

vad gör du en vanlig helg?

SVAR: Hmmm, slappar, ser på TV, tränar, kanske blir lite onykter, kanske har vänner på besök och då kanske vi spelar spel/kort, äter, sover, leker med Grabbarna, har ångest för att helgen snart är slut... Typ.

vad gick du/erik för program på gymnasiet?

SVAR: Jag gick tvåårig Livsmedelteknisk linje (inriktning kock) + påbyggnadsår Hotellskola.
Erik gick Samhälle... typ.

hur lärde ni känna varandra?

SVAR: På Högskolan i Skövde, vi blev fast i en bar under en ofrivilig brandövning, började prata och på den vägen är det...

Kommentarer
Postat av: Susanne

wohoo! tackar för svaren! :)

jag trodde att ni var ett sånt där "par" som känt varandra sen barnsben och alltid hållt ihop! ni ger ett sånt intryck iaf! :)



jag tycker absolut du/ni ska köra på stand-up, jag tror det skulle bli succé! :)

2009-02-17 @ 18:39:00
URL: http://pubes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0