Eftermiddag

Skulle ha filmat Bobbo Krull här i vårt fina rum. När? 14.00. Jag ringde honom tjugo över och undrade vart han var. "Hörredu fuckfejs, du skulle ju ringt mig tidigare, jag skulle ju ha varit där klockan två, nu kan jag inte!"
Jag bokade en ny tid med honom i morgon...

Erik är iväg och medverkar i nån slags kändisversion av Singing Bee.... Hoppas att han vinner! Han skulle donera pengarna till nån uggle & ekorrebevarande organisation i sånt fall... Typ.

Nu måste jag skriva en jobbig sak, inte här på bloggen utan på själva jobbet. Hmm, finns det inget annat jag MÅSTE göra först?

Ni som har undrat: ja träningen gick bra igår. Sprang som en tok, körde lite dips och mage. Ikväll blir det mer kondition och en genomgång av hela kroppen! PT Benny kommer att bli nöjd.

Alla ni som vill ge oss (Erik & Mig) spons på saker, skriv era uppgifter i kommentatorsfältet så hör vi av oss. Jag lovar att se till så inte era kommentarer blir synliga!



Kommentarer
Postat av: Mimi

Vad menas med "spons på saker"?

2009-02-11 @ 21:42:09
URL: http://www.mimidettwiler.com
Postat av: nej jag heter egentligen inte så

Alltså, Träningen som du kör. Hur i hela helvete tar du dig till den? Jag brukar hitta på fula orsaker till varför jag inte kan gå på dom, fast att man kanske skulle behöva. Man är väl inte Pitt. Lång som mackan, men lättare än erik. Om man skulle säga mer rätt så, någonstans mitt i mellan. Ungefär (hatar ordet TYP) som Ekwall. Fast lite mulligare. Men otroligt bedårande. Hjälp mig ta mig ur soffan och ta mig till gymmet. puss och kram

2009-02-13 @ 18:40:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0