Lillördag

Jaha, är stressad, full och panikslagen. Eller stressad stämmer, det andra var en lögn.
Ska få ner massa saker på papper och ni vet hur det kan vara! Man har det knappt i huvudet och sen ska man skriva ner skiten...
Sen ska det filmas massa kändisar också, och de är ju inte lätta att få tag i, och OM man får tag i dom så är de upptagna. Erik pratar med Linda Bengtzing just nu, hoppas att hon kan!
Hon kan!!! Yes, ett problem mindre! Hon är ju så trevlig den kvinnan också!
Nu ska jag pasa på att skriva medan solens strålar rullar på min nakna kropp!
Hej så länge!


Kommentarer
Postat av: jonsson

okända människor kan också vara svåra att få tag på ibland. jag tex är nästan omöjlig att få tag på! försök så får du se själv!

2009-02-11 @ 12:51:28
Postat av: Ann Onym

Jag håller med föregående skrivare, har försökt finna mej själv i 17 år, fortfarande sjukskriven och fortfarande i terapi...

2009-02-11 @ 13:16:44
Postat av: Ellinor

Sitter du naken på jobbet numera? Vad synd att jag slutat!

2009-02-11 @ 22:36:54
Postat av: Daniel

Du o erik borde göra ett youtube acc o lägga upp lite klipp (:



Era serier som gick på sexan tidigare var ju så bra ..

o lite småklipp hade vart kul o se (:



Jag är säker på att mer än jag tycker att det är en bra idé ;D

2009-02-11 @ 22:56:42
URL: http://penhour.deviantart.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0