Min morgon

Jag vaknade motvilligt 07:45 av att mobilen ringde.Har ju som alla moderna människor ingen väckarklocka utan kör larmet på den. Just nu är det Thåström - Fanfanfan som sparkar igång, en lugn och fin start på morgonen. Snoozade en gång. Zeke hoppade upp på mig och började trampa. Han la sig dock bredvid mig, annars har jag väldigt svårt att gå upp...
Klev upp, klädde på mig, borstade tänderna, svalde två Omega3 tabletter, packade träningsväskan tills ikväll, sa hejdå till grabbarna och stapplade iväg till bussen. Drygt 50 minuter senare är jag här. Har tagit en kopp te och tre smörgåsar. Nu sitter jag här och undrar: är det så här det ska vara? Varje dag? Fy fan!


Kommentarer
Postat av: Jannica

Förstår att det känns förjävligt om varje dag skall vara sådär. Själv pendlar jag med bil + tåg fyra timmar om dagen för att ta mig till jobbet.



Det funkar, men vissa dagar vill man bara fortsätta snooza hela dagen...



Kul o läsa din blogg! Take care!

2009-02-15 @ 11:49:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0