Råkade radera hela min blogg, men här är den! Igen..

Mackiluren



Hemma

I morgon är det dax att besöka Bandit rock. Morgonshowen med BollnäsMartin kommer således få celebert besök...
Efter det blir det taxi till jobbet och styra upp fredagens inspelning.
SEN är det fullt ställ till Mosebacke och premiär på "Tjong i fontanellen".
Biljetter finns kvar, så passa på att köp! Välkomna!

Nu ska jag kolla lite nätporr. Dvs jag ska köpa en ny TV. Måste surfa runt på lite tekniksidor... Hmm, jag måste ha en ny dator också... 2009-02-04 @ 21:52:43 Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks (0)


Jordgetingar

Jaha, snart är ännu en dag på kontoret till ända. Håller på och letar statister till en inspelning vi ska göra på fredag.
Ska kila hem och träna nu. Målet är att träna minst 15 gånger i månaden. Då blir det typ varannan dag om man slår ut det...
Nu måste jag springa till bussen!
Klem 2009-02-04 @ 16:25:38 Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks (0)


Idag

Är det fullt ös.
Ska jobba some n dåre fram till lunch. Sen till Mosebacke och teknikrep inför kommande föreställningar.
Ni missar väl inte?
Nu var det dax igen! Ny humorshow med Deluxe.
Sara, Jörgen, Erik & Mackan bjuder på en intim show där allt kan hända. Och JA, många karaktärer från Deluxe kommer att dyka upp!

Torsdag 5 feb Kl: 20:00
Fredag 6 feb Kl: 19:00
Lördag 7 feb Kl: 19:00

Torsdag 12 feb. Kl: 20:00
Fredag 13 feb. Kl: 19:00
Lördag 14 feb. Kl: 19:00
KÖP BILJETTER www.mosebacke.se
Entré 100 kr plus eventuella serviceavgifter

Efter det, tillbaka till jobbet, arbeta som en galärslav (fast med helt andra arbetsupgifter såklart!)
Sen möte med bröderna Schulman. De kan behöva all hjälp de kan få....

Nu ska jag dricka upp mitt kaffe och stirra på Erik som sitter mitt emot på vårt lilla, men ack så fina kontor.Ta hand om er så länge!
2009-02-03 @ 10:40:39 Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks (0)


Start

Då kickar vi igång!
"pling, plong"
Välkomna, ta en drink! Ja, det är inte mycket att se, men känn er som hemma.
Ser det fint ut? Jo, jag vet, jag använder lite mycket utropstecken, men jag gillar det!
Nja, planerna framöver.. Det är väl att skriva lite vad som helst. Det handlar om att våga, inte tänka så mycket, mer bara göra. Inte bry sig om vad nån kan tycka.
Haha, nä jag vet, det är ju ändå MIN blogg.
Nä, gå in och sätt er så ska jag sätta på lite skön musik, så berättar jag mer sen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0